Výroba věrnostních karet

Věrnostní karty jsou klíčovým prvkem věrnostních programů, pomocí kterých prodávající vytváří dlouhodobý vztah s klientem, čímž si vybuduje svou konkurenční pozici na vybraném trhu. Uspokojivý zákazník, který používá věrnostní kartu, pravidelně nakupuje a doporučuje produkty přátelům. Věrnostní karta může obsahovat různé prvky. Použití některých dalších možností může vyžadovat použití dalších zařízení: počítače, čtečky, tiskárny.

Specifikace standardní věrnostní karty:

materiál

bílá PVC (zkontrolujte jiné barvy)

formát

86 x 54 mm (CR-80)

tloušťka

0,76 mm (760 mikronů)

tisk

ofsetový tisk, plná barva CMYK *

čárový kód

ano

magnetický proužek

ano

CMYK – paleta čtyř základních barev používaných v ofsetovém tisku: CyanMagentaYellowBlack.

Naše karty budou pracovat s vaším věrnostním programem

Věrnostní programy nejčastěji zahrnují:

věcné ceny po získání příslušného počtu bodů

určité množství nákupů v daný čas/ pevné slevy

slevy za překročení specifikovaných odběrů

Věrnostní program a karty podporují získávání nových zákazníků a motivuje stávájící zákazníky

Co získáte po implementaci věrnostního programu?

zvýšená četnost nákupů

vyšší obrat

ocenění společnosti proti soutěži

zlepšení vztahů se zákazníky

atraktivnější nabídku pro klienta

VIP plastová karta

VIP plastová karta umožňuje vybraným zákazníkům používat určité omezené nebo omezené časové výhody. VIP klienti jsou předtím informováni o všech nových produktech nebo prodejích.

slevy

přístup k pevně stanovené slevě (např. 15%)

pozornost

překvapení, dárky pouze pro VIP zákazníky

VIP akce

pozvánky na uzavřené akce, klubové akce, výlety

náskok před konkurencí

VIP zákazníci jsou prvními, kteří obdrží informace o nových produktech, propagačních akcích, soutěžích a událostech

VIP karta může obsahovat různé prvky. Mezi nejčastější patří:

čárový kód, magnetický proužek LoCo nebo HiCo,

Výše uvedené možnosti jsou zapotřebí k vložení karty do systému, takže mohou vyžadovat použití dalších zařízení: počítače a čtečky.

Diskontní karta

Na základě slevové karty obdrží zákazník slevu na vybrané produkty nebo služby. Rozsah programu slevy určuje vydavatel karty. Výše slevy se může lišit v závislosti na frekvenci nákupů nebo částce vynaložené zákazníkem.

Společným řešením je nabídnout zákazníkům několik typů karet, které odpovídají hranici programu rabatů. Například: 

bronzová

první hraniční hodnota: bronzová s 10% slevou

stříbrná

druhá hraniční hodnota: stříbrná karta s 15% slevou

zlatá

třetí hraniční hodnota: zlatá karta s 20% slevou

Plastová diskontní karta může obsahovat různé prvky. Mezi nejčastější patří:

čárový kód

magnetický proužek LoCo nebo HiCo

podpisový pásek

Výše uvedené možnosti jsou zapotřebí k vložení karty do systému, takže mohou vyžadovat použití dalších zařízení: počítače a čtečky. Zvýhodněná karta je také výbornou vizitkou společnosticož je prvek zvyšující prodej a nástroj, který provádí připomínky a povzbuzuje nakupování.

KLUBOVÉ / ČLENSKÉ KARTY

Klubová karta  může obsahovat různé prvky (některé z nich mohou vyžadovat použití dalších zařízení: počítače a čtečky). Nejčastěji mají samostatná pole pro čárový kódpodpisovou pole nebo pole pro přilepení samolepek s datem, hologramem nebo razítkem.

ZÁRUČNÍ A SERVISNÍ KARTY

Záruční a servisní karty ve formě plastových karet jsou nyní pro výrobní společnosti funkční, užitečné a nejmodernější řešení. V tomto případě jsou plastové karty také součástí vizitky společnosti, díky čemuž zákazník může snadno uložit kontaktní údaje servisního technika a ručitele.