Věrnostní karty jsou klíčovým prvkem věrnostních programů, pomocí kterých prodávající vytváří dlouhodobý vztah s klientem, čímž si vybuduje svou konkurenční pozici na vybraném trhu. Uspokojivý zákazník, který používá věrnostní kartu, pravidelně nakupuje a doporučuje produkty přátelům. Věrnostní karta může obsahovat různé prvky. Použití některých dalších možností může vyžadovat použití dalších zařízení: počítače, čtečky, tiskárny.
Specifikace standardní věrnostní karty:
materiál
bílá PVC (zkontrolujte jiné barvy)
formát
86 x 54 mm (CR-80)
tloušťka
0,76 mm (760 mikronů)
tisk
ofsetový tisk, plná barva CMYK *
čárový kód
ano
magnetický proužek
ano
* CMYK – paleta čtyř základních barev používaných v ofsetovém tisku: Cyan, Magenta, Yellow, Black.
Naše karty budou pracovat s vaším věrnostním programem
Věrnostní programy nejčastěji zahrnují:
věcné ceny po získání příslušného počtu bodů
určité množství nákupů v daný čas/ pevné slevy
slevy za překročení specifikovaných odběrů
Věrnostní program a karty podporují získávání nových zákazníků a motivuje stávájící zákazníky
Co získáte po implementaci věrnostního programu?
zvýšená četnost nákupů
vyšší obrat
ocenění společnosti proti soutěži
zlepšení vztahů se zákazníky
atraktivnější nabídku pro klienta
VIP plastová karta
VIP plastová karta umožňuje vybraným zákazníkům používat určité omezené nebo omezené časové výhody. VIP klienti jsou předtím informováni o všech nových produktech nebo prodejích.
slevy
přístup k pevně stanovené slevě (např. 15%)
pozornost
překvapení, dárky pouze pro VIP zákazníky
VIP akce
pozvánky na uzavřené akce, klubové akce, výlety
náskok před konkurencí
VIP zákazníci jsou prvními, kteří obdrží informace o nových produktech, propagačních akcích, soutěžích a událostech
VIP karta může obsahovat různé prvky. Mezi nejčastější patří:
čárový kód, magnetický proužek LoCo nebo HiCo,
Výše uvedené možnosti jsou zapotřebí k vložení karty do systému, takže mohou vyžadovat použití dalších zařízení: počítače a čtečky.
Diskontní karta
Na základě slevové karty obdrží zákazník slevu na vybrané produkty nebo služby. Rozsah programu slevy určuje vydavatel karty. Výše slevy se může lišit v závislosti na frekvenci nákupů nebo částce vynaložené zákazníkem.
Společným řešením je nabídnout zákazníkům několik typů karet, které odpovídají hranici programu rabatů. Například:
bronzová
první hraniční hodnota: bronzová s 10% slevou
stříbrná
druhá hraniční hodnota: stříbrná karta s 15% slevou
zlatá
třetí hraniční hodnota: zlatá karta s 20% slevou
Plastová diskontní karta může obsahovat různé prvky. Mezi nejčastější patří:
čárový kód
magnetický proužek LoCo nebo HiCo
podpisový pásek
Výše uvedené možnosti jsou zapotřebí k vložení karty do systému, takže mohou vyžadovat použití dalších zařízení: počítače a čtečky. Zvýhodněná karta je také výbornou vizitkou společnosti, což je prvek zvyšující prodej a nástroj, který provádí připomínky a povzbuzuje nakupování.
KLUBOVÉ / ČLENSKÉ KARTY
Klubová karta může obsahovat různé prvky (některé z nich mohou vyžadovat použití dalších zařízení: počítače a čtečky). Nejčastěji mají samostatná pole pro čárový kód, podpisovou pole nebo pole pro přilepení samolepek s datem, hologramem nebo razítkem.
ZÁRUČNÍ A SERVISNÍ KARTY
Záruční a servisní karty ve formě plastových karet jsou nyní pro výrobní společnosti funkční, užitečné a nejmodernější řešení. V tomto případě jsou plastové karty také součástí vizitky společnosti, díky čemuž zákazník může snadno uložit kontaktní údaje servisního technika a ručitele.